AXS Freelance

Aan de slag als ZZP

Jij doet waar je goed in bent: het uitvoeren van een foutloos project. Wij zorgen voor de opdracht en staan garant voor een super snelle betaling. Binnen een week zijn je facturen betaald en wij zorgen voor de verdere afhandeling achter de schermen. 

Veelgestelde vragen

  • Ja AXS Techniek is een van de grondleggers van de Nbbu cao en volgt die cao ook. In deze cao wordt alles geregeld over jouw beloning, vakantiedagen etc etc. Wil je weten wat er geregeld is? Bekijk dan de cao hier.
  • Wij onderhandelen altijd het best mogelijke salaris voor jou. Als jij tevreden bent zijn wij dat ook! Daarbij krijg je altijd minimaal hetzelfde als collega’s in dezelfde rol. Dat is salaris maar ook vakantiedagen, ADV dagen, reiskosten, overwerktarieven en ploegendiensttoeslagen. Ook bouw je natuurlijk pensioen op via AXS en heb je ook recht op een opleidingsbudget en ook een auto van de zaak behoort tot de mogelijkheden. 
  • Als je de op deze link klikt kom je in onze portal. Op het moment dat je voor ons werkt krijg je inlogcodes. Mocht je die kwijt zijn, dan kun je via de portal een nieuw wachtwoord instellen. Lukt het toch niet? Neem dan contact op met onze administratie op het telefoonnummer:  010 789 7800 
  • Vervelend maar het kan natuurlijk gebeuren, meld het altijd per telefoon bij je leidinggevende waar je werkt. Een WhatsApp bericht kan ook maar bellen is altijd beter. Omdat wij jouw werkgever zijn is het ook belangrijk dat wij dit voor 10:00 uur weten. Geef ons ook even een belletje. Ben je weer beter? Laat het ons ook even weten. 
  • Ja, we hebben een groot aantal mensen die via ons een opleiding volgen. Dit kan een VCA-diploma zijn, een BBL-traject, maar ook een volledige hbo-studie of een ROVC of Nevi opleiding. Alles is mogelijk en wij hebben uitstekende contacten bij verschillende opleiders om een pakket op maat te maken. Heb je specifieke wensen? Overleg met een van onze adviseurs en we gaan kijken wat mogelijk is!
  • Onze adviseur komt normaal gesproken minimaal eens in de drie maanden langs om met jou en je leidinggevende te praten hoe het gaat en wat misschien beter kan. In overleg met jou en het bedrijf kunnen we de frequentie aanpassen. 
  • Neem altijd contact op met je adviseur en probeer de situatie uit te leggen. Wij zullen met je overleggen om te zien wat de beste oplossing is. 
AXS Service en support

Hulp nodig?

Neem contact op met mij of één van onze adviseurs.
AXS Service en support Service & support